Lieknėjimas bėgiojant

Norint numesti svorį bėgiojant reikia žinoti tam tikras taisykles, kitaip Jūs bėgsite, o svoris laikysis Jūsų įsikabinęs. Esmė bėgti ramiu, pastoviu tempu apie valandą. 

Lieknėjimas bėgant gali pareikalauti kantrybės
Lieknėjimas bėgant gali pareikalauti kantrybės

Liekninanti bėgimo treniruotė
Siekiant atsikratyti antsvorio turime palaikyti pastovų pulsą apie valandą, bėgti taip lėtai, kad gautųsi ramiai kalbėtis su drauge ir neuždusti . Tokia rami bėgimo treniruotė kai kuriems gali pasirodyti monotoniška, bet būtent toks bėgimas padės ir efektyviai deginti riebalus. Jei tik pradedate bėgioti pradžioje darykite treniruotes 20 – 30 min. bent 3 kartus per savaitę. Jei bėgate ir jaučiate, kad skauda šoną, reiškia tempas Jums per greitas ir reikia sulėtinti. Kai priprasite prie fizinio krūvio treniruotes galite ilginti po truputi iki valandos, o treniruočių kartus iki 4 kartų per savaitę. Jei norite bėgioti dažniau, vis vien bent vieną dieną per savaitę skirkite poilsiui.

Vidutinio intensyvumo pulsas
Lieknėjimo bėgiojant esmė atsižvelgiant į Jūsų amžių išlaikyti pastovų vidutinio intensyvumo pulsą. Pulsą galima paskaičiuoti taip:
(220 – Jūsų amžius – pulsas ramybėje) x 0,5 + pulsas, čia gausime minimalų pulsą riebalų deginimui
(220 – Jūsų amžius – pulsas ramybėje) x0,75 + pulsas ramybėje, čia gausime maksimalų pulsą riebalų deginimui.
Bėgiojant svarbu laviruoti ties gautais pulso variantais. Jei viršysite maksimalų pulsą, tai organizmas energiją reikalingą bėgimui ims ne iš riebalų.
Po treniruotės raumenis palepinkite tempimo pratimais kojoms.

Vanduo – bėgiko palydovas
Ilgesnėse treniruotės svarbu vartoti pakankamai skysčių, bėgimo metu ar po treniruotės išgerkite nuo 0,5 litro iki 1,5 litro. Tai svarbu ne tik sveikatai, bet ir lieknėjimui.

Taisyklingai bėgti irgi reikia mokintis
Taisyklingai bėgti irgi reikia mokintis