Motyvacija lieknėti, kaip ji veikia ir kaip su savimi susitarti?

motyvacija lieknėti

Motyvacija lieknėti – vienas svarbiausių sėkmingo lieknėjimo elementų. Apie motyvus lieknėjant ir ne tik kalbasi „Lieknėjimo ir sveikatingumo centro“ specialistai Lina Smaidrytė (įkūrėja) ir Tomas Lenart (mitybos ir sveikos gyvensenos spacialistas).

Apie pačią motyvo esmę
Motyvas yra priežastis kažką daryti. Motyvacija priežasties vienam ar kitam veiksmui atradimas.

Priežastys gali būti išorinės (nuo tavęs nepriklausančios) – skausmas, liga, kažkas negražiai pavadino. Mitybos ir sveiko gyvensenos specialistas Tomas Lenart pastebi, kad daugelis žmonių veikia skatinami išorinių priežasčių, tačiau vos tik skausmas atlėgsta, pvz.: liga praeina jie viską meta.
Vienintelis patikimas ir ilgalaikis sprendimas vidinės motyvacijos paieška. Tačiau, tai reikalauja šiek tiek laiko ir pastangų, kad atsirastų motyvacija lieknėti.

Lieknėjimo centro specialistai rekomenduoja:

1. Pasirašyti ant popieriaus kas man dabar yra negerai, kas neramina, ką norėčiau pakeisti.
2. Pasirašyti ant popieriaus, kaip norėčiau jaustis ir atrodyti po ….. laiko.
3. Nelabai malonus tačiau paskatą suteikiantis punktas.
Pagalvoti ir pasirašyti ant popieriaus, o kaip aš jausiuos po metų, penkių ar dešimties jei nieko
nedarysiu.
Ar man tai patinka? Kokios labiau ateities norėčiau pagal 2 ar pagal 3 punktą?
Sąžiningai prieš save atlikus šias tris užduotis turi kilti noras kažką daryti ir atsirasti klausimas, ką galiu padaryti dabar, rytoj dėl tos geresnės ateities.
Jei noras kažką daryti nekyla, reiškia arba atmestinai atlikau 1, 2 ir 3 puktą, arba pas mane viskas gyvenime gerai, bet dažniausiai būna pirmas atvejis, kai tiesiog tingiu pamąstyti arba bijau sąžiningai pažvelgti į save iš šalies.
Ir tai ne vienkartinis veiksmas, šią savianalizę reiktų atlikti bent kartą per savaitę.

Kiti tradiciniai būdai padidinti motyvaciją lieknėti:

1. Pradėti lankyti užsiėmumus, prisijungti prie Lieknėjimo grupės aplinkos, kuri tave palaikytų ir skatintų. Energijos keistis mums gali suteikti žmonės, kurie patys stengiasi, keičiasi.
2. Youtube yra daug motyvacinių filmukų, kaip žmonės sportuoja, keičia savo gyvenimą, užuot žiūrėjus filmus ar delfi, geriau pasižiūrėti prasmingus video.
3. Knygos taip pat neblogas variantas, tik svarbu ne tik skaityti, bet ir iš karto imtis veiksmų.

Jei didelio ir stipraus motyvo negalime atrasti/sukurti (o dažniausiai taip ir būna) pokyčius verta pradėti nuo mažų, lengvų žingsnelių (tam reikia mažiau valios ir lengviau pradėti), svarbu išjudinti traukinį, nes dažnai tik planuojam, tačiau taip ir nežengiam pirmo žingsnio.

„Lieknėjimo centro lankytojus motyvuoja skirtingi dalykai, kartais net priešingi. Vienus  gali motyvuoti svėrimasis kiekvieną rytą, o kitus tai demotyvuos. Tad nėra vieno universalaus motyvacijos recepto visiems. Savo receptą kiekvienas turime atrasti! Tačiau mes galime parokomenduoti, tai kas dažniausiai veikia“, – kalba Lina Smaidrytė.

Motyvacija lieknėti – maži lieknėjimo centro lankytojų triukai

Patikrinta ir rekomenduota mūsų dalyvių! Čia rasite, tai kas suteikia papildomos motyvacijos Lieknėjimo programos dalyviams:
* Pasikabinti ant šaldytuvo veidrodį
* Pasikabinti ant šaldytuvo savo nuotrauką (variantas a: lieknos, b: priaugusios svorį)
* Išsitraukti ir matomoje vietoje laikyti mėgstamiausią suknelę ar džinsus į kuriuos norite įtilpti
* Šaldytuve įsirengti signalizaciją 🙂
* Įsimylėti
* Susilažinti su drauge ir įsteigti prizą
* Pasidovanoti kelionę į pajūrį

JeiJūs jau turite sukūrę savo motyvacijos lieknėti modelį, jei kažkas jus ypatingai skatina kviečiame pasidalinti!

nepavyko suliekneti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *