Vasaros stovykla! Lieknėjimui ir sveikatingumui! REGISTRUOKIS!

Kviečiame pabėgti iš miesto ir jaukioje sodyboje įdomiai ir smagiai praleisti laiką, pasisemti žinių apie sveikatingumą ir lieknėjimą!

Stovykla vyks modernioje sodyboje prie ežero kranto
Stovykla vyks modernioje sodyboje prie ežero kranto

Data:
rugpjūčio 26, 27 ir 28 dienos.


Kaina: Datos: rugpjūčio 26, 27 ir 28 dienos.
Kaina: 99 € vienam žmogui
95 € dviems draugėms
89 € trims draugėms
79 € keturioms draugėms
 

Norintiems gyventi palapinėje kaina 79 € žmogui.

Registracija: el. paštu lieknejimocentras@gmail.com
8 670 00393

Jūsų lauks smagus, visokeriopai sveikatai ir grožiui naudingas savaitgalis. Pagilinsite žinias apie mitybą, iškrovos dienas, emocinį valgymą ir kovą su juo. Jūsų lauks sportas: giluminis kvėpavimas, riebalų deginimo treniruotės, vandens pramogos  ir pirties malonumai. O svarbiausia čia rasite bendraminčių ir draugų.

Stovykla vyks sodyboje netoli Molėtų, Labanoro girioje prie pat ežero Kertuojas. Nakvynės vieta antras erdvus sodybos aukštas, vientisa erdvė, nakvynei galime pasiūlyti lovas arba čiužinius.

STOVYKLOJE JŪS:

Sportuojame draugiškai viename buryje

Įgysite praktinių sveikatos stiprinimo žinių;
Išmoksite, kaip padailinti kūno linijas, sumažinti antsvorį;
Sužinosite savimasažo paslaptis;
Pajusite pirties teikiamą naudą sveikatai;
Kelionės po apylinkes metu aplankysite piliakalnį ir smėlėtus Kertuojo paplūdimius, o prie Lakajų ežero išgirsite pasakojimą apie Anglijos salą;
Pasikrausite entuziazmo ir energijos;
Atrasite naujų bičiulių;
Mėgausitės vandens pramogomis;
Pasimėgausite masažu, kuris padailins linijas;
Pailsėsite ir pajausite malonumą būti gamtoje.

STOVYKLOS PROGRAMA:

Kiekvienai dalyvei dovanų stovyklos metu anticeliulitinis limfodrenažinis masažas
Raumenų tempimo ir gilaus kvėpavimo mankštos
Riebalų deginimo (fizinio aktyvumo) treniruotės
Paskaitėlės apie mitybą
Viena iškrovos diena (daržovių diena)
Susitikimas su psichologe, praktiniai žaidimai, gilesnės asmeninės analizės apie vykdomą lieknėjimo planą, sėkmes ir nesėkmes, konsultacijos apie emocinį valgymą
Vantų ryšimo pamokėlė
Procedūros pirtyje
Natūralaus pylingo pirčiai gamybos pamokėlė
Savimasažas
Masažo pamokėlė
Viktorina patikrinsianti ką išmokote stovykloje

Rytinė diafragminio kvėpavimo Body flex mankšta

Plačiau apie stovyklos programos sudedamąsias dalis:

Raumenų tempimo ir gilaus kvėpavimo mankšta pagreitina visus organizmo apykaitos procesus. Stiprus pilvo įtraukimas ir išpūtimas masažuoja pilvo organus. Tai vienintelė technika, kuri stimuliuoja vidaus organus ir verčia juos dirbti efektyviau. Išnyksta maudimas pilvo apačioje, nebepučia pilvo, atsikratoma vidurių užkietėjimo bei virškinimo problemų. Gilus kvėpavimas didina deguonies koncentraciją kraujyje. Taip stiprinama imuninė sistema. Giliai kvėpuojant ir įtempiant raumenis reikiamoje vietoje tirpdomi riebalai (celiulitas).

Riebalų deginimo (fizinio aktyvumo) treniruotė su padidintu deguonies kiekio sunaudojimu skatina riebalų deginimą. Pratimai atliekami nedideliu tempu naudojant bazinius aerobikos elementus. Šio užsiėmimo metu siekiama kvėpavimo sistemos stiprinimo, riebalų deginimo, kūno formavimo, nervinės sistemos sustiprinimo bei streso nuėmimo.

Kertuojas - didžiulis, seklus ežeras tyvuliuoja kelis žingsniai nuo sodybos
Kertuojas – didžiulis, seklus ežeras tyvuliuoja kelis žingsniai nuo sodybos

Susitikimas su psichologe, Jūsų laukia paskaita ir gilesnė asmeninė analizė apie vykdomą lieknėjimo planą, sėkmes ir nesėkmes, konsultacijos apie emocinį valgymą. Svorio augimas turi ne vieną fiziologinę priežastį, svorio augimas, alkis ir valgymas nėra kontroliuojami vien fiziologijos. Labai svarbūs yra ir psichosocialiniai veiksniai.
Kai kurie žmonės yra linkę valgyti tada, kai jaučia įtampą ar kitokį emocinį sujaudinimą, tai vadinama emociniu valgymu. Net 90 proc. “Lieknėjimo ir sveikatingumo centro” lankytojų buvo būdingas didesnis ar mažesnis emocinis valgymas. Pyktis, nuobodulys, depresija, vienatvė ir liūdesys, visa tai gali sukelti emocinio valgymo priepuolius. Kiti žmonės turi susiformavusius netinkamus valgymo įpročius, kurie jiems trukdo kontroliuoti savo svorį. Psichologė Giedrė Gutautė Klimienė aptars, kaip su tuo kovoti: kaip valdyti emocijas, kurios kelia norą valgyti, bei kaip įkvėpti sau stiprybės keisti nusistovėjusius neteisingus valgymo, bei judėjimo įpročius.

Anticeliulitinis – limfodrenažinis masažas. Masažo metu išjudinama visa limfos sistema, dėl to gerėja organizmo tonusas, mažėja pabrinkimai, patinimai, stiprėja kraujagyslės, stangrėja oda, stiprinamos kraujagyslių sienelės, didinamas odos, raumenų ir sausgyslių elastingumas, naikinami patinimai, venų išsiplėtimas.

Lieknėjimo, sveikatingumo ir sporto stovykloje yra laiko ir pasilepinti saulės spinduliais. Čia kartais sulaukiame plunksnuotų svečių :)

Procedūros pirtyje sušildo visą kūną, giliai esančius organus, kaulus ir sąnarius. Gausus prakaitavimas išvalo organizmą nuo nereikalingų medžiagų patekusių iš aplinkos. Pasivaikščiojimo po apylinkes metu mokysimės rišti vantas, kuria vėliau vakare panaudosime.
Pirtyje išbandysime mūsų sukurtus pylingus. Pirmasis medaus pylingas-kaukė veidui. Jį išbandysite pirtyje, jo sudėtyje yra medaus, rožių aliejaus, persikų kauliukų aliejaus ir gintaro dulkių. Pylingą lengvai pašildysite pirtyje – tuo sustiprindamos jo poveikį. O kad odos švelnumo, tonizavimo ir maitinimo efektas dar sustiprėtų Jums pravesime veido savimasažo pamokėlę, kurios metu ne tik pylinguosit veidukus, bet ir skatinsit kraujotaką, nuimsit raginį odos sluoksnį ir atsipalaiduosit.
Kitas pylingas skirtas kūnui. Jį sudaro kelios rūšys druskų, aliejai (lazdyno riešutų ir jonažolių), kofeinas ir levandų eterinis aliejus. Kad pylingo odą švelninantis, maitinantis ir celiulitą mažinantis efektas sustiprėtų jį visada naudojame derindamos su pirtimi (keliais užėjimais) ir kūno savimasažu (pagal limfos tekėjimo kryptis). Jei kažkieno oda labai išsausėjusi gali truputi pagraužti druska, bet nebijokit galutinis efektas bus aksominė odelė, pamaitinta ir palepinta visai parai.

Vienoje iš stovyklų vykęs žygis šiaurietiškomis lazdomis, keliaujam po Varnikų pažintinį taką. Šiaurietiško ėjimo pamoka – pažintinis pasivaikščiojimas po apylinkes. Jo metu tvirtėja raumenys, pramankštinami sąnariai, gerinamas širdies darbas. Ėjimas, atsispiriant lazdomis, įdarbina daugiau nei 90 proc. viso kūno raumenų, tačiau neapsunkina nugaros ir sąnarių. Šiaurietiškas ėjimas suteikia žvalumo, praskaidrina mintis ir pakelia nuotaiką. Šis ėjimo būdas gerokai efektyvesnis už įprastą vaikščiojimą be lazdų, nes išnaudojamos ne tik kojos, bet ir rankos bei viršutinė kūno dalis.

Savimasažas padeda palaikyti odos ir raumenų tonusą, gerina audinių mitybą, malšina nuovargį ir skausmą. Masažas taikomas visoms lengvai pasiekiamoms kūno sritims – veidui, krūtinei, pilvui, pirštams, rankoms.

Masažo pamokėlė. Klasikinis masažas – tai plačiai paplitusi masažo rūšis, naudojama tiek gydymo, tiek profilaktikos tikslais. Jau nuo seno pastebėtas prisilietimo poveikis kūnui, kai žmogus instinktyviai suima ir trina skaudamą, įtemptą  vietą. Stovykloje vyks klasikinio masažo pamokėlės, kurių metu mokysitės, kaip masažo dėka sumažinti ar panaikinti skausmus, padėti artimam žmogui atsipalaiduoti ir pasijusti tarsi „devintame danguje“.


Kaip nuvykti:
Keliaukite link Molėtų, prie pirmosios molėtų sankryžos sukite į dešinę, važiuokite kol pasieksite Inturkės miestelį, vos jį privažiavus sukite į kairę. Visą laiką važiuokite pagrindiniu keliu. Jaunakampis zemelapis
Įvažiavus į Labanoro girią kelias išsišakos, laikykitės dešinės, keliaukite palei Kertuojo pakrantę, privažiuosite Kertuojų kaimelį, pravažiuosite piliakalnį ir kilsite į kalniuką, čia posūkį į dešinę būsime pažymėję. Pasukus pravažiuosite porą sodybų ir kelio gale sodyboje prie ežero kranto mes jau lauksime Jūsų!

Registracija: el. paštu lieknejimocentras@gmail.com
ir tel.: 8 670 00393