REGISTRUOKIS į jau lieknėjančias Body Flex grupes

Lieknejimo programos vilniuje

Kviečiame prisijungti į naujai renkamą liekninamojo kvėpavimo – Body Flex grupę. Body flex  užsiėmimų metu deginami riebalai, stangrinami raumenys, dailinama figūra, žmogus įgauna daugiau energijos ir pagerėja savijauta.

Užsiėmimų laikas:

Body Flex Vilniuje
Body Flex Vilniuje, čia lieknėjame be skausmo

9:00 val. ir 19:00 val. kiekvieną darbo dieną.
17:10 val. antradieniais ir ketvirtadieniais (renkama grupė).

10:00 val. sekmadienį (atvykstant savaitgaliais būtina registruotis tel.: 867000393)

Galima lankyti ir
8 kartus per mėnesį (du kartai per savaitę) – 45 € mėn.
12 kartų per mėnesį (trys kartus per savaitę) – 52 € mėn.
16 kartų per mėnesį (keturis kartus per savaitę) – 56 € mėn.
20 kartų per mėnesį (penkis kartus per savaitę) – 64 € mėn.

Registruokitės į grupes telefonu:
8 670 00393

Ne numesti svorį, o sudeginti nereikalingus riebalus

Laikantis dietos suglemba raumenys ir oda tampa neelastinga. Atliekant fizinius pratimus raumenys tampa stangresni, tačiau riebalai netirpsta. Tuomet atrodo, kad kūno matmenys ne sumažėjo, o padidėjo. Raumenų tempimo mankštos Body flex metu deginami nereikalingi riebalai ir tuo pat metu tempiami ir stangrinami raumenys. Užsiėmimų metu – gilus diafragminis kvėpavimas suderintas su raumenų tempimo pratimais. Galima sumažinti kūno formas, tačiau sverti tiek pat, kiek ir anksčiau. Arba galima atsikratyti vos kelių kilogramų, tačiau pirkti trim dydžiais mažesnius drabužius.

Kaip deginami riebalai?

Kūno daliai, kuri įtempiama arba suspaudžiama, reikia daugiau kraujo. Giliai kvėpuojant, į kraują patenka daugiau deguonies, kuris kartu su krauju keliauja būtent į tą vietą, kurioje norima sudeginti riebalus. Įkvepiama ir iškvepiama greitai ir veržliai. Geriausia mankštintis ryte, kai skrandis dar tuščias. Tuomet visas deguonies prisodrintas kraujas skiriamas riebalams deginti, o ne maistui virškinti.

Įvairiapusis liekninamojo kvėpavimo poveikis

Aukštas spaudimas, galvos, skrandžio skausmai, nemiga – visa tai tėra antsvorio pasekmė. Gera savijauta neatsiejama nuo sveiko, t.y. neturinčio antsvorio kūno. Kvėpavimo pratimai padeda suformuoti taisyklingą kvėpavimą, kuris padeda gydytis bronchitą, kosulį, astmą. Padidėjęs fizinis aktyvumas padeda išvengti depresijos, ramina nervų sistemą. Lankantieji treniruotes tokių žalingų įpročių kaip rūkymas, kavos gėrimas, laikui bėgant visai atsisako arba bent jau sumažina dienos normą.

Įdomūs faktai

Žmonės kvėpuodami naudoja tik 20 proc. plaučių tūrio.
Viena valanda aerobikos sudegina 250 kcal, bėgimas – 700 kcal, o Body flex – 1700 kcal.
Prieš du šimtus metų atmosferoje buvo 38 proc. deguonies ir 1 proc. angliarūgštės, šiandien deguonies yra 19 proc., o angliarūgštės – 25 proc.
90 proc. energijos organizmas pasigamina naudodamas deguonį ir kuo daugiau mes jo gauname, tuo daugiau energijos turime.
Deguonis daro įtaką medžiagų apykaitai, virškinimui ir tuštinimuisi, valo kraują, padeda sumažinti stresą, malšina galvos skausmą, padeda mesti rūkyti, stiprina imuninę sistemą, ramina ir stimuliuoja organizmą.