Nėščiųjų mankšta

Kviečiame visas nėštukes (o ypač esančias 2 – 3 trimestre tada mankšta itin naudinga) sportuoti kartu ir pasiruošti gimdymui bei gerai jaustis (išvengti nugaros skausmų) nėštumo periodu.

Nėščiųjų mankštoje sustiprėsite ir pasirengsite gimdymui

Mankštas ves profesionali kineziterapeutė. Kiekvienai nėščiąjai skiriama daug dėmesio. Nedidelės grupės!

Mankštos vyks Viršuliškių g. 40 
12:10 val. pirmadieniais  ir trečiadieniais 
17:10 val. antradieniais
ir ketvirtadieniais
Laikas pagal grupės pageidavimus dar gali būti derinamas.

Būtina išankstinė registracija.
Registruokitės el. paštu
lieknejimocentras@gmail.com arba
telefonu 8 670 00393

Kaina 45 € mėnesinis abonementas
Vienkartinis apsilankymas 9 €

Kodėl verta?
Šių dienų merginų ir moterų gyvenimo būdas mažai fiziškai aktyvus. Daugelis jų neužsiima jokia fizine veikla, nesportuoja. Todėl būna silpni pilvo raumenys, kurie nėštumo metu pertempiami ir dėl to galimos netaisyklingos vaisiaus padėtys, padidėjęs fiziologinis juosmens linkis – lordozė, dėl to gali skaudėti juosmenį, apatines galūnes ir pan.

Fiziniai pratimai visapusiškai stiprina moters organizmą, didina fiziologines moters galias, aktyvina visų sistemų veiklą ir kartu garantuoją normalią nėštumo eigą, stiprina pilvo raumenis, didina tarpvietės elastingumą.

Tinkami fiziniai pratimai teigiamai veikia vaisių: aktyvina placentinę kraujotaką, aprūpina deguonimi, gerina medžiagų apykaitą, judrumą ir daro įtaką normaliai vaisiaus padėčiai gimdoje.

Pratimai: Statiniai, dinaminiai kvėpavimo pratimai, Kėgelio pratimai, atsipalaidavimo, tempimo pratimai, bendrieji stiprinamieji pratimai skirti stambioms ir smulkioms raumenų grupėms lavinti.
Naudojamos priemonės: GYMNIC kamuolys, elastinės gumos, mažieji kamuoliukai.
Treniruotės trukmė 45-55 min.

Svarbu:

1. Būtina pasikonsultuoti su Jus prižiūrinčiu gydytoju akušeriu-ginekologu arba gydančiuoju šeimos gydytoju;
2. 1,5 – 2 val iki užsiėmimo nevalgyti, prieš ir po užsiėmimo gerti skysčių;
3. Su savimi turėti patogią, judesius nevaržančią aprangą;
4. Atkreipkite dėmesį, kaip jaučiatės užsiėmimo metu ir po jo (ar netrūksta oro, ar neatsirado į sąrėmius panašaus pobūdžio skausmo, kraujavimo iš makšties ir pan. Būtinai informuokite užsiėmimus vedantį asmenį.)
5. Nepamirškite geros nuotaikos!