Bodyflex pratimas „Dėžutė“

Diafragminio kvėpavimo ir tempimo, jogos pratimai sujungti tarpusavyje yra geriau žinomi, kaip Body Flex. Lieknėjimo centre naudojame keletą klasikinių Body Flex pratimų. Vienas iš jų yra pratimas “dežutė”. Šis pratimas padeda sustiprinti šlaunų raumenis, lieknina klubus, šlaunis, blauzdas, bei stangrina sėdmenis.

Pradinė padėtis: stovėkite keturpėsčioje padėtyje išlaikydami neutralią nugarą. Tarp kelių įsistatykite Body flex kamuolį.

Pratimo eiga: po diafragminio kvėpavimo pratimo pakelkite kelius maždaug 5-10 cm nuo žemės ir išlaikykite šią padėtį. Stenkitės tolygiai spausti tarp kelių esantį kamuolį. Turėtumėte jausti tempimą blauzdose, šlaunyse, sėdmenyse ir pilvo raumenyse. Pasilikite tokioje padėtyje, kol suskaičiuosite iki 8. Grįžkite į pradinę padėti ir pakartokite viską iš naujo.

Pratimą kartokite bent 4 kartus.

IMG_6007

 

Kiti Bodyflex pratimai


Renkama nauja Bodyflex grupė