Bodyflex pratimas „Šonų tempimas“

Diafragminio kvėpavimo ir tempimo, jogos pratimai sujungti tarpusavyje yra geriau žinomi, kaip Body Flex. Lieknėjimo centre naudojame keletą klasikinių Body Flex pratimų. Vienas iš jų yra pratimas “šonų tempimas”. Šis pratimas padeda formuoti dailią taliją ir lieknina liemenį.

IMG_6005

Pradinė padėtis: kojas laikykite plačiau nei pečių plotyje, atsistokite taip tarsi ruošdamasi prisėsti. Lengvai sulenkite kojas. Delnai remiasi keli centimetrai virš kelių. Patogiai svorį perneškite link kojų į kurias remiasi rankos.

Pratimo eiga: po diafragminio kvėpavimo atsiremkite į vieną sulenktą koją alkūne, toje pačioje vietoje, kurioje laikėte ranką. Priešingą koją ištieskite, o kitą ranką pakelkite virš savęs, tarsi padarydami stogelį. Turėtumėte jausti tempimą liemens srityje. Pasilikite tokioje padėtyje, kol suskaičiuosite iki 8. Grįžkite į pradinę padėti ir pakartokite viską iš naujo.

Pratimą kartokite po 4 kartus į abi puses.

Kiti Bodyflex pratimai

Renkama nauja Bodyflex grupė