Sumažinkit žandukus – Body Flex pratimas liūtas

Diafragminio kvėpavimo (Body Flex) mankštos metodika skiriama ne tik kūnui, bet ir veidui bei kaklui. Viena trečioji žmogaus kraujo pastoviai cirkuliuoja oda. Ji didžiausias žmogaus kūno organas. Kai deguonies koncentracija kraujyje padidėja, jūs suteikiate ir odai kur kas daugiau maitinamųjų medžiagų, lankstumo ir stangrumo.

Pradinė padėtis: pradėkite stovint: kojos pečių plotyje, rankas įremtos maždaug 3 centimetrai virš kelių, lyg norėtumėte sėstis, nugara tiesi. Atlikite kvėpavimo pratimą, sulaikykite kvėpavimą, pakelkite diafragmą ir pereikite į pratimo padėtį.

Pratimo eiga: šis pratimas skiriamas veidui, skruostams, paakiams ir raukšlėms aplink nosį bei burną. Pirmiausia lūpas sudėkite „ratuku“. Tada plačiai atverkite akis ir pasižiūrėkite į viršų, taip stiprinsite paakių raumenis, kai tai darote, traukite lūpų “ratuką” žemyn (sukurdamos įtampą skruostų srityje ir raukšlėje palei nosį) ir, iškišę visą liežuvį laukan (tai stiprina sritį po smakru ir kaklu žemyn), vis dar laikykite mažą lūpų “ratuką”. Pasilikite tokioje padėtyje, kol suskaičiuosite iki 8.
Pratimą kartokite bent 4 kartus.

Diafragminio kvėpavimos pratimas liūtas padės sumažinti žandukus ir palyginti raukšles
Diafragminio kvėpavimos pratimas liūtas padės sumažinti žandukus ir palyginti raukšles