Body flex grupė

Kviečiame prisijungti į liekninamojo diafragminio kvėpavimo – Body Flex grupę. Body flex  užsiėmimų metu deginami riebalai, stangrinami raumenys, dailinama figūra, žmogus įgauna daugiau energijos ir pagerėja savijauta.

Body Flex – ką mums suteikia?
* Stangrėja raumenys
* Gerėja virškinimo procesas
* Dingsta vidurių užkietėjimas
* Masažuojami mūsų vidaus organai
* Valosi kvėpavimo takai, tinka sergantiems astma arba neseniai sirgusiems kvėpavimo takų ligomis
* Susitraukia skarandis
* Deginami riebalai
* Lengvai lieknėjame be prakaito ar skausmo
* Padidėja plaučių tūris
* Įgaunate daugiau energijos
* Gerėja savijauta
* Lieknėjimo – sporto būdas tinkamas net XXXXL dydį nešiojantiems!
Svarbiausia ne numesti antsvorį, o atsikratyti nereikalingų riebalų


PC MADA
sportuojame kiekvieną dieną, naujoje salėje.

Užsiėmimų laikas:
9:00 val. ir 19:00 val. kiekvieną darbo dieną.
8:10 val. antradieniais ir ketvirtadieniais.

Jei šiomis dienomis nepavyko apsilankyti, atvykite šeštadienį, 10:00 val. sekmadienį (atvykstant savaitgaliais būtina registruotis tel.: 867000393)
Renkama grupė 17:10 val. antradieniais ir ketvirtadieniais.
Renkama grupė 12:00 val. pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais.

1 kartas – 9 €
8 kartus per mėnesį (du kartai per savaitę) – 45 €
12 kartų per mėnesį (trys kartus per savaitę) – 55 €
16 kartų per mėnesį (keturis kartus per savaitę) – 60 €
20 kartų per mėnesį (penkis kartus per savaitę) – 67 €

Registruokitės į grupes telefonu:
8 670 00393 arba el. paštu lieknėjimocentras@gmail.com

Ne numesti svorį, o sudeginti nereikalingus riebalus

Laikantis dietos suglemba raumenys ir oda tampa neelastinga. Atliekant fizinius pratimus raumenys tampa stangresni, tačiau riebalai netirpsta. Tuomet atrodo, kad kūno matmenys ne sumažėjo, o padidėjo. Raumenų tempimo mankštos Body flex metu deginami nereikalingi riebalai ir tuo pat metu tempiami ir stangrinami raumenys. Užsiėmimų metu – gilus diafragminis kvėpavimas suderintas su raumenų tempimo pratimais. Galima sumažinti kūno formas, tačiau sverti tiek pat, kiek ir anksčiau. Arba galima atsikratyti vos kelių kilogramų, tačiau pirkti trim dydžiais mažesnius drabužius.

Kaip deginami riebalai?

Kūno daliai, kuri įtempiama arba suspaudžiama, reikia daugiau kraujo. Giliai kvėpuojant, į kraują patenka daugiau deguonies, kuris kartu su krauju keliauja būtent į tą vietą, kurioje norima sudeginti riebalus. Įkvepiama ir iškvepiama greitai ir veržliai. Geriausia mankštintis ryte, kai skrandis dar tuščias. Tuomet visas deguonies prisodrintas kraujas skiriamas riebalams deginti, o ne maistui virškinti.

Įvairiapusis liekninamojo kvėpavimo poveikis

Aukštas spaudimas, galvos, skrandžio skausmai, nemiga – visa tai tėra antsvorio pasekmė. Gera savijauta neatsiejama nuo sveiko, t.y. neturinčio antsvorio kūno. Kvėpavimo pratimai padeda suformuoti taisyklingą kvėpavimą, kuris padeda gydytis bronchitą, kosulį, astmą. Padidėjęs fizinis aktyvumas padeda išvengti depresijos, ramina nervų sistemą. Lankantieji treniruotes tokių žalingų įpročių kaip rūkymas, kavos gėrimas, laikui bėgant visai atsisako arba bent jau sumažina dienos normą.

Įdomūs faktai

Žmonės kvėpuodami naudoja tik 20 proc. plaučių tūrio.
Viena valanda aerobikos sudegina 250 kcal, bėgimas – 700 kcal, o Body flex – 1700 kcal.
Taisyklingas kvėpavimas sumažina apkrovą juosmeninei stuburo daliai, dėl to sumažina nugaros skausmą.
Prieš du šimtus metų atmosferoje buvo 38 proc. deguonies ir 1 proc. angliarūgštės, šiandien deguonies yra 19 proc., o angliarūgštės – 25 proc.
90 proc. energijos organizmas pasigamina naudodamas deguonį ir kuo daugiau mes jo gauname, tuo daugiau energijos turime.
Deguonis daro įtaką medžiagų apykaitai, virškinimui ir tuštinimuisi, valo kraują, padeda sumažinti stresą, malšina galvos skausmą, padeda mesti rūkyti, stiprina imuninę sistemą, ramina ir stimuliuoja organizmą.
Diafragminis kvėpavimas padeda sumažinti streso hormono kortisolio kiekį organizme. Dėl šio hormono riebalai yra linkę kauptis aplink liemenį, esame irzlus ir nepakankamai pailsime.
Sportininkams diafragminis kvėpavimas yra ypač svarbus. Keliant didelius svorius, pvz per mirties trauką arba darant pritūpimus, nepadės jokie apsauginiai diržai – taisyklingas kvėpavimas sukuria intra-pilvinį spaudimą, kurio dėka lengviau išlaikyti stabilumą juosmens srityje ir apsaugomas stuburas. Tai yra vadinama valsalva manevru.
Kvėpuojant per pilvą organizmas gauna 60 proc. daugiau deguonies nei kvėpuojant per krūtinę. Pavyzdys gali būti labai paprastas – deginant riebalus jie oksiduojasi. Tai reiškia, kad riebalai yra skaidomi deguonies pagalba.