Komanda

Lieknėjimo centro komanda – susipažinkim!

SEMINARŲ  VADOVAI

Svorio augimą įtakoja ne judėjimo stoka, bet ir neteisingi mitybos įpročiai bei psichosocialiniai veiksniai. Todėl neatskiriama mūsų lieknėjimo cento komandos dalimi tapo seminarų vadovai, mitybos ir gyvensenos specialistas Tomas Lenart bei psichologė Konstancija Dauguvietytė.
Šie seminarai įtraukti į dviejų savaičių ir keturių savaičių apimčių mažinimo programas.

Lina Smaidrytė “Lieknėjimo ir sveikatingumo centro” įkūrėja.

lieknėjimo akademija
Lieknėjimo centro vadovė Lina Smaidrytė ir trenerė

“Darbas Lieknėjimo centre su lieknėti nusprendusiais žmonėmis man yra  viena iš gyvenimo prasmių ir tuo pačiu malonumas. Apima nepakartojamas jausmas, kai matai, kaip žmones nusprendžia pakeisti gyvenimo būdą, kai padedi jiems žengti pirmuosius žingsnius sveikos mitybos ir sporto pasaulyje, kai matai, kad jiems ne tik figūra gražėja, bet ir savijauta, nuotaika, kaip po truputi jų akyse atsiranda pozityvumas ir motyvacija. Ir galiausiai jiems pavyksta pasiekti ne tik lieknėjimo tikslų, bet ir užsikrėsti sporto “virusu” bei pakeisti mitybos įpročius, – pasakoja Lina.
Lieknėjimo grupei Lina veda diafragminio kvėpavimo ir riebalų deginimo treniruotes, Kalanetiką, Aerobikos šėlsmą ir Aerobikos šokio užsiėmimus bei kitas treniruotes, taip pat ji sukūrė ir Sportuojančių mamų klubą, kur stiprėti renkasi mamyčių bendruomenė.
Lina lieknėjimo grupei skaito praktinę paskaitą apie Iškrovos dienas ir konsultuoja iškrovos dienų klausimais. Paskutiniame lieknėjimo programos susitikime veda žaidimą „Egzaminas – protmūšis žinių patikrinimas“.
Įgytos žinios, pasiekimai:
2009 – 2014 m. Artentinietiško tango pamokos.
2010 m.  sukurta pirmoji Lietuvoje kompleksinė dviejų savaičių apimčių mažinimo programa. Kuri tobulinama iki šiol.
2013 – 2014 m. Viešųjų ryšių profesinės studijos
2016 – 2017 m. Vilniaus Edukologinio Universiteto “Trenerių kursai”.
2016 – 2020 m. Braziliškojo Zouk pamokos.
2017 m. Fitness callanetics kursuose pagilintos žinios apie Kalanetiką.
2017 m. paskaita „Viskas apie sveiką nugarą“.
2017 m. seminaras „Kas sukelia nugaros skausmą ir kaip jo išvengti?”
2017 m. Active Training mokymai “Nutukusių asmenų gyvensenos valdymas”
2017 m. Tarptautinės mokslinės praktinė konferencija “Funkcinės medicinos ir taikomosios kineziologijos mokslo ir praktikos naujienos”
2017 m. Teorinis – praktinis seminaras “Judesių biomechanika, anatomija, fiziologija. Nėščiųjų mankšta. Asmeninės ir grupinės treniruotės dirbant su nėščiosiomis”
2017 m. Praktinis seminaras “Masažinis volas: funkcinės treniruotės ir raumenų atpalaidavimas”! (Funkcinė stuburo ir pečių korekcijos treniruotė / terapija su ilguoju masažiniu pilates volu. Raumenų fascijos atpalaidavimo treniruotė su trumpuoju masažinu volu)
2018 m. Teorinis seminaras “The secrets of success in the beauty industry”
2019 m. Teorinis seminaras “Emocinio valgymo sutrikimai”
2020 m. Teorinis seminaras “Nutukimo mažinimo moderniosios technologijos”, Lietuvos sporto universitetas prof. dr. Albertas Skurvydas.
2020 m. Trigerinių taškų (raumenų įtampų) atpalaidavimas post izometrinės relaksacijos metodu
2020 m.   Prof. dr. Alberto Skurvydo seminaras “Efektyvaus vaikų, suaugusių ir senjorų treniravimo naujovės”
2020 m. Dr. Gediminas Tankevičius “Dažniausios sportininkų traumos. Atpažinimas, gydymas, prevencija”
2021 m. konferencija “Nutukimo gydymas pandemijos metu ir jai pasibaigus”

***

Sveikos mitybos bei gyvensenos konsultantas Tomas Lenart “Lieknėjimo ir sveikatingumo centre” veda paskaitą „Sveika mityba ir produktų grupės pagal sudėtį ir jų derinimas“. Lieknėjimo procesui ne mažiau už sportą yra svarbi tomas lenart gera sveikatamityba, maisto kokybė ir derinimas bei suvalgomas kiekis.

Susitikimo metu su sveikos mitybos bei gyvensenos specialistu Tomu Lenart sužinosite apie sveikos mitybos pagrindus, susipažinsite su maisto derinimo taisyklėmis, gausite produktų grupių pagal sudėtį ir jų derinimo lenteles, ir žinoma daugybę tinkamos mitybos patarimų. Kad įgytas žinias būtų lengviau pritaikyti praktikoje norintys galės savaitę rašyti mitybos dienoraštį, kuriame reiks kiekvieną dieną rašyti kada ir kas yra suvalgoma. Vėliau po savaitės sveikos mitybos ir gyvensenos specialistas patikrins dienoraščius ir pakomentuos kiekvieno lankytojo likusias mitybos klaidas.
Sužinosite kokie esminiai mitybos faktoriai lemia mūsų svorį, kokias neleistinas klaidas daro kovojantys su savo svoriu, suprasite kaip būti savo kūno sąjungininku. Sužinosite paprastus, tačiau labai efektyvius kelius, kaip mažinti savo svorį ir kartu gerinti sveikatą pasinaudojant naujausiomis mokslinėmis žiniomis. Išmoksite suprasti savo organizmo poreikius ir geriau juo rūpintis. Patikėkite, jūsų kūnas tikrai jums atsidėkos už tinkamą priežiūrą.
Įgytos žinios:
• Stonebridge College, UK (Advanced Coaching, 2008) „Išplėstinė koučingo programa“
• Alternative Medicine College of Canada (Natural Health Consultant, 2007)
• „Sveikatingumo konsultantas“

***

psichologe lieknejimo centrePsichologė Karolina Puzinaitė “Lieknėjimo ir sveikatingumo centre” veda paskaitas „Emocinis valgymas: jo priežastys bei kaip jį įveikti“.
Kai kurie žmonės yra linkę valgyti tada, kai jaučia įtampą ar kitokį emocinį sujaudinimą, tai vadinama emociniu valgymu. Net 92 proc. mūsų centro dalyvių buvo būdingas silpniau ar stipriau išreikštas emocinis valgymas. Pyktis, nuobodulys, stresas, vienatvė ir liūdesys – visa tai gali sukelti emocinio valgymo priepuolius. Seminare psichologė aptaria, kokios priežastys dažniausiai lemia emocinį valgymą, kaip atskirti emocinį ir fiziologinį alkį, kokių žingsnių imtis, jei vis tik užplūdo staigus ir be galo stiprus emocinis alkis? Bandysime atpažinti, kokie emociniai bei fiziniai poreikiai prašosi būti “pamaitinti” bei kaip puoselėti save ir tvarkytis su kasdieniais emociniais iššūkiais be maisto pagalbos.

Lieknėjimo grupės lankytojai gaus elektroninę knygą “Psichologinės storėjimo priežastys”.

***

psichologe kognityvinio elgesio terapeute IevaSveikatos psichologė, kognityvinės elgesio terapeutė Ieva Tarasevičiūtė
„Lieknėjimo ir sveikatingumo centre“ veda paskaitas „Emocinis valgymas: jo priežastys bei kaip jį įveikti“.
Psichologė pabrėžia, kad emocinis valgymas nėra valgymo sutrikimas, bet gali juo tapti. Tad labai svarbu save stebėti ir didinti sąmoningumą su valgymu susijusiame elgesyje. Ieva mano, jog svorio kontrolė, pirmiausiai, yra susijusi su mūsų psichologija: nuostatomis, įsitikinimais, išmoktu elgesiu (įpročiais). Visai ne fizinis alkis, o santykis su maistu ir jausmai bei emocijos lemia, kiek ir ko suvalgome. Tad jei, pirmiausiai, skirsite dėmesio jausmams, o ne kilogramams – visada laimėsite.
Paskaitos metu psichologė pateikia būdus, kaip atskirti emocinį ir fiziologinį alkį, kviečia tyrinėti emocinio valgymo priežastis bei pateikia būdus, ką daryti užklupus nenumaldomam norui valgyti.
Mažoje ir jaukioje dalyvių grupėje kiekvienas bus pastebėtas, pakalbintas ir išklausytas. Turėsite galimybę pasidalinti asmenine patirtimi, klausti ir gauti atsakymus, suprasti, kaip orientuotis emocinio valgymo labirinte.

Lieknėjimo grupės lankytojai gaus elektroninę knygą “Psichologinės storėjimo priežastys”.

***

Danius Vyšniauskas mitybos specialistasMitybos specialistas Dainius Vyšniauskas veda trijų paskaitų ciklą: „Sveikos gyvensenos ir mitybos pagrindai“, „Įpročiai ir pagundos“ ir „Imuniteto svarba žmogaus organizmui“.
„Sveikos gyvensenos ir mitybos pagrindai“ paskaitoje bus kalbama apie sveiką gyvenimo būdą bei kaip sveikai sulieknėti. Mitybos specialistas apžvelgs šių dienų situaciją Lietuvoje: kaip lietuviai maitinasi ir ką reikėtų pakeisti savo gyvenime, kad būtume sveiki. Pavyzdžiui: miego įtaka sveikatai ir lieknėjimui, streso įtaka lieknėjimui, rūkymas ir alkoholio vartojimas, kiek kartų per dieną reikia valgyti, kaip pasirinkti sveikesnius produktus esant parduotuvėje ir ką reiškia jų etiketės, sotumo jausmas – susipažinkim ir valdykim, gaminame namie – kaip sveikiau gaminti maistą. Gaminame namie – viskas apie aliejus, produktai turintys svarbiausius vitaminus ir mineralus, tradicinės dietos, kodėl italai valgydami makaronus lieka liekni, o lietuviai storėja, genų ir auklėjimo įtaka lieknėjimo procesui, visa tiesa apie vandens vartojimą, lieknėjimo proceso kontrolė, stebėkite KMI ir liemens apimtį, įpročiai mūsų kasdienybėje, bei tikslų užsibrėžimas, kiek laiko reiktų sportuoti ir daugelį  kitų sveikatingumui ir lieknėjimui aktualių temų.  Daug praktinių patarimų padės jums patobulinti savo kasdienį gyvenimą ir mitybą. Paskaitos pabaigoje, atliksite piramidės pratimą, kuriame reikės tik atsipalaiduoti, pasvajoti ir geriau pažinti save.
Paskaitos, „Įpročiai ir pagundos“ metu mitybos specialistas klaus – ar esate susidūrę su jausmu, kad negalite atsisakyti pasiūlyto šokolado? Ar esate buvę situacijoje kai tik suvalgę saldainį supratote, kad to nereikėjo daryti? Paskaitoje sužinosite kuo skiriasi pagundos nuo įpročių, gausite vertingų patarimų, kaip pakeisti senus įpročius naujais ir kaip kovoti su pagundomis kasdieniniame gyvenime.

***

INSTRUKTORIAI

 

kineziterapeutas sveikatingumo centreTreneris. Instruktorius – kineziterapeutas  Ričardas Morač
Nuo pat vaikystės buvau labai aktyvus, greitas, vikrus žmogus. Jau nuo mažų dienų siejau savo ateitį būtent su darbu sveikatingumo srityje. Dar 2004 metais patekau į autoįvykį, kurio metu
dėl smegenų pažeidimo netekau galimybės daug judėti ir sportuoti maždaug 10 metų. Laikas ėjo lėtai, kol kiti vaikai laisvai bėgiodavo, žaisdavo, sportuodavo aš dėl savo traumos visą tai galėjau stebėti tik iš šalies. Nors gijimo procesas buvo ganėtinai ilgas, jo metu aš nesiilsėjau. Manęs niekada neapleido viltis, kad vėl galėsiu laisvai bėgioti, žaisti futbolą, kopti po kalnus, ilgai plaukioti jūroje ir nebijoti dėl savo sveikatos.
Kryptinga ir teisinga reabilitacija, pasitikėjimas ir darbas su kompetetingais specialistais bei gydytojais leido man sustiprėti ir pilnai išgyti po patirtos traumos. Pradėjęs studijuoti ir gilintis į žmogaus kūną, į jame vykstančius procesus, pradėjau suprasti, kad mūsų kūnas turi judėti daug ir dažnai, kad galėtume pilnai džiaugtis gyvenimu ir gerinti jo kokybę. Judėjimas ir galimybė pažinti pasaulį yra kur kas daugiau nei tik gyvenimo būdas, man tai yra didelis džiaugsmas ir gyvenimo varojomi jėga, kuri leidžia tobulėti ne tik man, bet ir kitiems .
Tad pradėkime sportuoti kartu jau šiandien, kad mūsų kūnas mums galėtų padėkoti rytoj.

Įgytas išsilavinimas:
2013-2018 m. Kūno kultūros specialybė, Lietuvos Edukologijos Universitetas
2020- dabar Kineziterapija, Vilniaus Universitetas

***
fitneso trenerė Elena bilotaitėSveikatingumo ir fitneso trenerė Elena  Bilotaitė

Sportas mane lydėjo nuo paauglystės. Bėgiodavau, profesionaliai žaidžiau tinklinį. Baigus mokyklą pradėjau domėtis sportu, sportavau salėje. Pirmi mano apsilankymai salėje buvo su asmeniniu treneriu. Iš jo daug išmokau. Vėliau pradėjau sportuoti savarankiškai ir kurti sporto programas. Daug skaitydavau, analizuodavau kiekvieno pratimo technikas ir atlikimo būdus. Sporto salėje lankdavaus 6 kartus per savaitę. Negalėjau gyventi be spoto nei vienos dienos, o matant kaip keičiasi kūnas ir savijauta – motyvacija ir ryžtas vis didėjo.
Mano pokyčius pastebėjo daugelis žmonių, todėl sulaukdavau daug klausimų ką ir kaip aš darau. Konsultuojant kitus žmones pajutau kaip man tai patinka ir kaip gera padėti kitiems. Todėl nieko negalvodama pradėjau oficialiai mokytis ir dar labiau gilinti žinias šioje sferoje.
Šiuo metu vedu individualias ir grupines treniruotes. Treniruočių metu deginame riebalus, auginame ir ryškiname raumenys, geriname fizinę ištvermę.
Esu, ambicinga ir savo darbui atsiduodu šimtų procentų. Mano stiprioji savybė, kurią pastebi ir mano klientės – motyvacija.

Išsilavinimas ir seminarai 2019-2021 m:
• Aeromix ir Vilniaus kolegija.
• Euro Education diplomas. B-licence. Personal trainer.
• Euro Education diplomas. Sports nutrition specialist. (Evelina Cikanavičiūtė, Edvard Grišin, Juozas Jankaukas, Eglė Kemerytė, Svetlana Pugacheva).
• Sporto mityba. Fiziologija. Dietologija ir sveikata, sportuojančio žmogaus mityba, hormonų balansas ir mūsų sveikata, dietologija. Sporto papildai. (Evelina Cikanavičiūtė, Edvard Grišin, Juozas Jankaukas, Eglė Kemerytė, Svetlana Pugacheva).
• Judesių biomechanika, judesių fiziologija. PERSONAL TRAINING III LYGIS (Andrius Česnauskas).
• Judesių biomechanika, anatomija, fiziologija. Laikysenos įvertinimas ir korekcija. Testavimas. (kineziterapiautė Ramunė Komžienė).
• Sportininko fiziologija, sporto mityba, anatomija. PERSONAL TRAINING II LYGIS (Svetlana Pugacheva).
• Sportininko fiziologija, sporto mityba, anatomija. PERSONAL TRAINING I LYGIS (Svetlana Pugacheva).
• Tempimo anatomija ir fiziologija. Miofascialinis atpalaidavimas. (Svetlana Pugacheva).
• Fitnesas ir sveikata online forumas. (Vaiva Juškienė, David Štauffer, Dalius Barkauskas, Orest Grigėnas, Robertas Šapalas, Elena Volkova, Edita Gavelienė, Lorenzo Sommo, Renata Leganovič).
• Sporto fiziologija, sporto mityba. Vebinarų ciklas treneriams bei sportuojantiems. (Andrius Česnauskas, Edvard Grišin, Ingrida Kūprevičiūtė, Evelina Cikanavičiūtė).
• Pilates mokymų kompleksas.

***
lankstumo trenere spagato trenereSabina Žekytė Lankstumo užsiemimų trenerė
Kūno lavinimo užsiemimus šokėjams ir ne tik vedu jau 9 metus, turiu patiries tiek su vaikais,
tiek su suaugusiais. Žinias apie kūno galimbes gilinu seminaruse Lietuvoje ir užsienyje.

Treniruotės metu yra atliekama viso kūno tempimo pratimų mankšta skirta išlaisvinti savo
kūno raumenis nuo susikaupusios įtampos po ilgos darbo dienos, pajusti lengvumą judant,
praplėsti savo judėjimo galimybes. Treniruočių metu patariu ir nukreipiu kaip pasiekti užsibrėžtų tikslų ar tai būtų špagatas, ar bendras nugaros paslankumas.