Tempimo pratimai, kad po treniruotės neskaudėtų raumenų

Tempimo pratimai padės ne tik geriau jaustis, bet ir geriau atrodyti
Tempimo pratimai padės ne tik geriau jaustis, bet ir geriau atrodyti

Sulaukėme lankytojos klausimo: „ką daryti, kad po treniruotės neskaudėtų raumenų?“.
Atsakome Jums visiems:
Atlikite tempimo pratimus, jie atpalaiduoja raumenis po treniruotės ir kūnas atsipalaiduoja. Mažina dėl didelio krūvio atsiradusį raumenų skausmą, neleidžia kauptis pieno rūgštims. Raumenys geriau pasisavina naudingas ir pašalina nereikalingas medžiagas. Taip pat taip po truputi didinama judesių amplitudė.
Tempimo pratimai gerina audinių ir odos elastingumą, sąnarių lankstumą, atpalaiduoja nervų sistemą, mažina nuovargį, gerina koordinaciją ir kraujotaką.
Tempimo pratimai padeda ir lieknėjimui skatina medžiagų apykaitą. Vidaus organai  gauna daugiau deguonies ir greičiau dega riebalai, net nesportuojant.
Tinkamai atliekamas tempimo pratimas turi būti malonus, nereikia, kad atliekant tempimo pratimą labai skaudėtų, taip pat nereiktų persistengti ir kasdien siekti atlikti vis gilesnį tempimo pratimą.

Tempimo pratimai po treniruotės
Tempimo pratimai po treniruotės