Prisijunk, nėščiųjų grupė online mankštoms

nėščiųjų mankštos online

Jau vyksta nėščiųjų mankštos online! Prisijunk prie nėščiųjų mankštų grupės mankštintis ONLINE – gyvų transliacijų metu! Prieš transliacijas yra galimybė asmeniškai pasikalbėti su trenere – kineziterapeute.
nėščiųjų mankšta

Registruokitės el.paštu lieknejimocentras@gmail.com arba telefonu 8 670 00393

Kviečiame visas nėštukes (o ypač esančias 2 – 3 trimestre) sportuoti kartu ir pasiruošti gimdymui bei gerai jaustis (išvengti nugaros skausmų) nėštumo periodu.

AKCIJA – pirmasis sporto mėnuo tik 25 € (vietoj 40€) neribotoms Nėštukių treniruotėms.

Specializuotos nėščiųjų mankštos online:
11:10 val. pirmadieniais
17:10 val. antradieniais
10:10 val. trečiadieniais
18:05 val. ketvirtadieniais
Jei tuo metu negalite prisijungti, tai mankštų archyve visada rasite jau filmuotas treniruotes. Ten jau yra virš 50 skirtingų treniruočių skirtų nėštukėms! 
Nėštukių mankštas filmuojame nuolatos! Bet pageidaujant jas bus galima pratęsti ir salėje! 

Registruokitės el. paštu lieknejimocentras@gmail.com arba telefonu 8 670 00393

Kaina 40 € mėnesinis abonementas, jei dėl Coronos tapote bedarbe, tai kaina Jums 15 €, suprantame ir palaikome lankytojus šiuo sunkiu laikotarpiu. O darbą turite, bet galimybės neleidžia galite susimokėti bet kokią kitą sumą.

Mūsų nėščiųjų mankštos online filmuojamos čia: www.facebook.com/groups/848015585623257

Kodėl verta?
* Karantinas tęsis dar ilgai, o mankštintis esant namuose būtina

* Šių dienų merginų ir moterų gyvenimo būdas mažai fiziškai aktyvus. Daugelis jų neužsiima jokia fizine veikla, nesportuoja. Todėl būna silpni pilvo raumenys, kurie nėštumo metu pertempiami ir dėl to galimos netaisyklingos vaisiaus padėtys, padidėjęs fiziologinis juosmens linkis – lordozė, dėl to gali skaudėti juosmenį, apatines galūnes ir pan.

* Fiziniai pratimai visapusiškai stiprina moters organizmą, didina fiziologines moters galias, aktyvina visų sistemų veiklą ir kartu garantuoją normalią nėštumo eigą, stiprina pilvo raumenis, didina tarpvietės elastingumą.

* Tinkami fiziniai pratimai teigiamai veikia vaisių: aktyvina placentinę kraujotaką, aprūpina deguonimi, gerina medžiagų apykaitą, judrumą ir daro įtaką normaliai vaisiaus padėčiai gimdoje.

Pratimai: Statiniai, dinaminiai kvėpavimo pratimai, Kėgelio pratimai, atsipalaidavimo, tempimo pratimai, bendrieji stiprinamieji pratimai skirti stambioms ir smulkioms raumenų grupėms lavinti.
Naudojamos priemonės: namuose randamos (nuo vaikiško kamuoliuko iki susukto rankšluosčio ar kėdės).
Treniruotės trukmė apie 45 min.

Svarbu:

1. Būtina pasikonsultuoti su Jus prižiūrinčiu gydytoju akušeriu-ginekologu arba gydančiuoju šeimos gydytoju;
2. 1,5 – 2 val iki užsiėmimo nevalgyti, prieš ir po užsiėmimo gerti skysčių;
3. Rinktis patogią, judesių nevaržančią aprangą;
4. Atkreipkite dėmesį, kaip jaučiatės užsiėmimo metu ir po jo (ar netrūksta oro, ar neatsirado į sąrėmius panašaus pobūdžio skausmo, kraujavimo išmakšties ir pan. Būtinai informuokite užsiėmimus vedantį asmenį.)

5. Nepamirškite geros nuotaikos!

nėščiųjų mankštos online
Jau greitai nėščiųjų mankštos online

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *